Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

Poučenie o odstúpení od zmluvy

  1. Práva a povinnosti kupujúceho

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy (objednávky) bez uvedenia dôvodu do 14 dní.

O odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný informovať predajcu cez „Formulár pre odstúpenie od zmluvy“, ktorého odkaz je  zverejnený na stránke internetového obchodu,  telefonicky na čísle +421918 337 245, alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese prodak@prodak.sk.

Kupujúci je povinný zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu ihneď po odstúpení od zmluvy. Pri vrátení tovaru prepravnou spoločnosťou znáša kupujúci náklady spojené s prepravou.

  1. Práva a povinnosti predávajúceho

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Záručná doba, Reklamácia tovaru zakúpeného cez internet

  1. Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb – nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 6 mesiacov.
  2. Tovar je možné doručiť osobne do Tetovacieho štúdia PRODAK, Kukučínova 38/A Bratislava spolu s faktúrou, ktorá slúži ako záručný list, alebo záručný list ak bol vydaný a dodací list, ktoré ste dostali s tovarom. V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, zašlite tovar na adresu sídla spoločnosti – PRODAK s.r.o., Štúrova 14, 900 32 Stupava.  Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
  3. Predávajúci vydá v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru v písomnej forme, napr. vo forme mailu, alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť chyby tovaru v súlade s § 18 ods. 5 zákona  o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
  4. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  5. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim; Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy