Poučenie o odstúpení od zmluvy
Práva a povinnosti kupujúceho
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy (objednávky) bez uvedenia dôvodu do 14 dní.
O odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný informovať predajcu cez „Formulár pre odstúpenie od zmluvy“, ktorého odkaz je zverejnený na stránke internetového obchodu, telefonicky na čísle +421918 337 245, alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese prodak@prodak.sk.
Kupujúci je povinný zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu ihneď po odstúpení od zmluvy. Pri vrátení tovaru prepravnou spoločnosťou znáša kupujúci náklady spojené s prepravou.
Práva a povinnosti predávajúceho
Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Záručná doba, Reklamácia tovaru zakúpeného cez internet
- Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb – nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 6 mesiacov.
- Tovar je možné doručiť osobne do Tetovacieho štúdia PRODAK, Kukučínova 38/A Bratislava spolu s faktúrou, ktorá slúži ako záručný list, alebo záručný list ak bol vydaný a dodací list, ktoré ste dostali s tovarom. V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, zašlite tovar na adresu sídla spoločnosti – PRODAK s.r.o., Štúrova 14, 900 32 Stupava. Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
- Predávajúci vydá v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru v písomnej forme, napr. vo forme mailu, alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť chyby tovaru v súlade s § 18 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
- Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim; Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.